WEBOVÁ ANALYTIKA
/ UX
WEBOVÁ ANALYTIKA
/ UX
Preštuduj si:
Základné koncepty a nástroje súvisiace s webovou analytikou
• Znalosť základnej koncepcie a celkovej architektúry služby Google Analytics – napr. návštevy, miera odchodu, zdroje
Vytvorenie účtu a jeho štruktúry v službe Google Analytics
• Základné znalosti systému služby Google Analytics (vytváranie účtu a jeho štruktúra)
Atribúcia a tagovanie stránok
• Atribučné modely, tagovanie stránok, Google URL Builder, zdroje návštevnosti a médium (napr. interpretácia priamej návštevnosti z organického Google)
Ciele a konverzie
• Znalosť pojmu „konverzia“ a schopnosť formulovať ciele v GA na základe marketingového cieľa
Google URL Builder
• Praktické použitie nástroja Google URL Builder
Indikátory a rozmery
• Znalosť základných ukazovateľov, ako sú: relácie, zobrazenia, priemerný čas strávený na webe (dôležité – musíte vedieť, že ukazovatele v angličtine a v slovenčine)
Základné pojmy a koncepty užívateľskej skúsenosti
• Znalosť základných pojmov a pojmov, ako sú: použiteľnosť, dostupnosť, responzivita
• Znalosť základných výskumných metód používaných v UX (najmä: A / B testovanie, stromový test, segregácia kariet, hĺbkové rozhovory, sledovanie klikania, sledovanie pohybu očí)
Nielsen Heuristika
• Znalosť Nielsenovej heuristiky a schopnosť aplikovať ju v analýze
Metódy a nástroje na analýzu meraní UX
• Znalosť základných nástrojov a schopnosť vytvárať kritické závery