STRATÉGIA
A PLÁNOVANIE
STRATÉGIA
A PLÁNOVANIE
Preštuduj si:
Strategické koncepty a modely
• Znalosť a schopnosť interpretovať a aplikovať základné pojmy a modely, ako napríklad: AIDA, inbound a outbound marketing
Analýza - metódy, nástroje a zdroje informácií
• Znalosť nástrojov a informačných zdrojov (ako napríklad AIM Monitor) a schopnosť analyzovať dáta (napríklad: Index afinity)
Definovanie cieľov
• Podstata a rozdiely medzi predajnými a imidžovými kampaňami
• Schopnosť výberu vhodných nástrojov a aktivít s ohľadom na obchodné a marketingové ciele (napr. výber takých nástrojov, ktoré v najväčšej miere prispejú k dosiahnutiu cieľa – budovať povedomie o značke)
Definovanie cieľovej skupiny
• Schopnosť popísať cieľové skupiny na základe demografických, psychologických
a behaviorálnych kritérií
Definovanie akčného plánu/taktiky
• Schopnosť vybrať správnu kombináciu aktivít s ohľadom na ciele kampane a cieľovú skupinu
• Znalosť a praktické uplatňovanie konceptov a trendov, ako sú: bannerová slepota, capping, RWD
Metódy práce s rozpočtom a fakturácie kampane
• Základné znalosti modelov týkajúcich sa fakturácie a tvorby rozpočtov internetových kampaní (príklad: náklady na licencie, provízia agentúry, success fee)
Meranie efektivity
• Schopnosť vybrať objektívne a relevantné KPI`s
Reportovanie výsledkov
• Schopnosť kriticky interpretovať výsledky kampane vo vzťahu k stanovenému cieľu