SOCIÁLNE MÉDIÁ
& OBSAHOVÝ MARKETING
SOCIÁLNE MÉDIÁ
& OBSAHOVÝ MARKETING
Preštuduj si:
Základné pojmy súvisiacie s webom 2.0
• Znalosť základných pojmov, ako napríklad: hashtag, organický reach
Platformy sociálnych médií
• Znalosť a charakteristiky najväčších platforiem sociálnych médií na Slovensku a vo svete (vrátane mobilných aplikácií)
Social listening a monitorovanie
• Benefity a použitie social listening
• Základné znalosti v oblasti správania sa používateľov vo vyhľadávači
Plánovanie & Publikovanie obsahu
• Typy interakcií na sociálnych médiách
• Typy obsahu na sociálnych médiách, možnosti publikovania na rôznych platformách
• Súťaže a aplikácie na facebooku
• Obsah videí
• Neštandardné formy obsahu
Reklamy na sociálnych sieťach
• Možnosti a formáty reklám na sociálnych sieťach
Efektivita marketingu sociálnych médií
• Schopnosť spájať marketing sociálnych médií s inými disciplínami internetového marketingu
KPI & Analytika
• Základné metriky a ich interpretácia
• Znalosť analytických nástrojov (funkcionality, rozdiely a podobnosti)
Metódy, formy a nástroje na tvorbu obsahu
• Znalosť základných foriem, napr. odborné články, infografika, longform
• Schopnosť vybrať formy obsahového marketingu v závislosti od cieľa
Metódy distribúcie obsahu
• Metódy a osvedčené postupy týkajúce sa distribúcie obsahu na webe
Natívna reklama
• Podstata natívnej reklamy a schopnosť spájať ju s tradičnými reklamami na internete
Efektivita obsahového marketingu
• Schopnosť spájať obsahový marketing s inými disciplínami internetového marketingu
Meranie efektivity
• Schopnosť aplikovať základné KPI metriky na analýzu efektivity obsahového marketingu