DISPLAY
REKLAMA
DISPLAY
REKLAMA
Preštuduj si:
Základné pojmy
• Znalosť základných pojmov, ako sú: formát, umiestnenie, vydavateľ
Formáty displayovej reklamy
• Znalosť základných charakteristík a schopnosť identifikovať rôzne formáty display reklamy ako napríklad: expand, scroll, layer
Spôsob ako to funguje
• Reťazec: inzerent – agentúra – vydavateľ a úloha reklamného servera
Efektivita display reklamy
• Znalosť výhod a schopnosť zosúladiť display reklamu s inými formami internetovej reklamy
Parametre displayových kampaní
• Znalosť základných pojmov: capping, dayparting, dwell tim
Plánovanie display kampaní
• Rola mediálneho plánovača a základná znalosť v oblasti interpretácie mediálneho plánovania
Dizajn v display kampaniach
• Znalosť základných konceptov v oblasti produkcie online reklám (napríklad: Flash vs. HTML5, burnout efekt, dátová veľkosť)
Meranie efektívnosti a KPI
• Interpretácia číselných údajov, schopnosť vykonávať jednoduché výpočty napríklad: „Náklady na kampaň sa rovnajú X, množstvo generovaných kliknutí sa rovná Y, vypočítať CPS“