Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

Profil trénera

Peter Nagy

Native advertising manager, SME Creative

Peter založil a 5 rokov vedie SME Creative, obsahové štúdio denníka SME. Vo vydavateľstve Petit Press zodpovedá za tvorbu natívnej a podcastovej reklamy. Spolupracoval na veľkých obsahových kampaniach pre klientov ako Slovenská sporiteľňa, Telekom, Škoda, Kaufland, Baumit a desiatky ďalších. V roku 2018 získal Novinársku cenu za inovatívnu žurnalistiku. Je taktiež držiteľom Ceny Dominika Tatarku za občiansku angažovanosť.

Stretnete sa s ním na DIMAQ workshope "Tvorba natívneho obsahu".