NOVINKY

Pomáhame značkám vzdelávať tímy v digitálnom marketingu

Pomáhame značkám vzdelávať tímy v digitálnom marketingu

IAB Slovakia vzdeláva v digitálnom marketingu takmer 4 roky a v „laviciach“ DIMAQ Akadémie sa ocitli mnohí účastníci z radov zadávateľov, mediálnych a digitálnych…

Programmatický nákup má na Slovensku stále nevyužité možnosti

Programmatický nákup má na Slovensku stále nevyužité možnosti

Aktuálne je programmatic najvyužívanejším spôsobom nákupu display reklamy na Slovensku. V roku 2021 sa do programmatického nákupu preinvestovalo 84 miliónov…

7 najčastejších chýb pri programmatic nákupe, stali sa aj tebe?

7 najčastejších chýb pri programmatic nákupe, stali sa aj tebe?

1. Nesprávne nastavený rozpočet – au, toto môže zabolieť každú agentúru či klienta. V prípade nastavení rozpočtu môže dôjsť k viacerým chybám.…

Marketéri poznáte trendy pre digitálny marketing v 2022?

Marketéri poznáte trendy pre digitálny marketing v 2022?

Prinášame pár tipov, ktoré by vás mohli inšpirovať k zmenám v rámci digitálnej stratégie: „digitál najsilnejší“ Podľa predikcií IAB Slovakia…

DIMAQ Akadémiu by som odporučila každému, kto vstupuje so svojou značkou alebo obsahom do online sveta

DIMAQ Akadémiu by som odporučila každému, kto vstupuje so svojou značkou alebo obsahom do online sveta

O skúsenostiach a pocitoch z kurzu digitálneho marketingu sme sa rozprávali so Soňou Horalovou, absolventkou minuloročnej jesennej DIMAQ Akadémie, ktorá pôsobí ako Project…

IAB Univerzita – už 3. rok pripravujeme študentov na kariéru v digitálnom marketingu

IAB Univerzita – už 3. rok pripravujeme študentov na kariéru v digitálnom marketingu

IAB Slovakia už tretí rok vzdeláva študentov na vysokých školách, ktoré majú vo svojich sylabách marketingové predmety. Našim cieľom v projekte…

Si už držiteľom DIMAQ certifikátu? Vzdelávaj sa ďalej a predĺž tak jeho platnosť

Si už držiteľom DIMAQ certifikátu? Vzdelávaj sa ďalej a predĺž tak jeho platnosť

Certifikát DIMAQ Professional má platnosť 2 roky. Jeho platnosť predĺžiš zapojením sa do re-certifikačného programu. Vrámci re-certifikácie podporujeme kontinuálne vzdelávanie…

Chcete vedieť písať reklamu, ktorá u značiek zažíva rozmach?

Chcete vedieť písať reklamu, ktorá u značiek zažíva rozmach?

Ak si sa už niekedy pokúšal napísať kvalitný natívny článok a neradíš sa práve medzi profesionálov, pravdepodobne si zistil, že to…

69% marketérov hodnotí svoje vedomosti v digitálnom marketingu ako dobré až nedostatočné

69% marketérov hodnotí svoje vedomosti v digitálnom marketingu ako dobré až nedostatočné

Koncom roka 2020 sme v najväčšom digitálnom združení IAB Slovakia zrealizovali prieskum zameraný na marketingových pracovníkov. Robili sme ho s…

Marketéri posuňte vašu značku v digitále s DIMAQ Akadémiou

Marketéri posuňte vašu značku v digitále s DIMAQ Akadémiou

DIMAQ Akadémia je komplexný intenzívny kurz určený odborníkom na marketingových pozíciách, ktorí sa chcú zdokonaliť v digitálnom marketingu, objaviť jednotlivé prepojenia…

Organizuješ online konferenciu alebo webinár?

Organizuješ online konferenciu alebo webinár?

Spoj sa s DIMAQ od IAB Slovakia a pomôžeme ti osloviť ľudí, ktorí sa chcú vzdelávať v online Prečo? Vrámci re-certifikácie nášho…

2. ročník projektu IAB Univerzita je v plnom prúde

2. ročník projektu IAB Univerzita je v plnom prúde

Už druhý rok je IAB Slovakia hrdým partnerom vzdelávania v digitálnom marketingu medzi vysokoškolákmi. Ondrej Dúžik (GroupM Slovakia) vedie na Ekonomickej…

Prestaňme sa zaoberať každým digitálnym parametrom individuálne. Sledujme dlhodobé ciele

Prestaňme sa zaoberať každým digitálnym parametrom individuálne. Sledujme dlhodobé ciele

Šéf digitálu v agentúre ZenithMedia, Miroslav Pagáč, hovorí aj o tom, ktorá informácia ho v poslednom čase najviac zaujala. Miroslav…

Zamestnanci s vedomosťami v digitálnom marketingu vedia vašu firmu v čase krízy nakopnúť

Zamestnanci s vedomosťami v digitálnom marketingu vedia vašu firmu v čase krízy nakopnúť

Zamestnávatelia by preto nemali šetriť na vzdelávaní v digitálnom marketingu. Nedávna situácia súvisiaca s vírusom COVID-19 a celoštátnym lockdownom bola…

Pridaná hodnota agentúry by nemala byť len o nákupe mediálneho priestoru

Pridaná hodnota agentúry by nemala byť len o nákupe mediálneho priestoru

Patrik Sabo pracuje ako Head of Digital v mediálnej agentúre Mindshare. Zároveň je jeden zo školiteľov digitálnej akadémie Dimaq, ktorá je…