Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

Profil trénera

Filip Kuna

Managing Director SK & CZ, Strossle| DIMAQ Master Trainer | Podpredseda správnej rady IAB Slovakia

Pracoval 12 rokov v Zozname ako vedúci produktového oddelenia, teraz riadi slovenskú pobočku švédskeho Strossle.

Tradičný marketing je, keď hovoríte svetu, že ste superstar. Obsahový marketing je, keď všetkým ukazujete, že ňou naozaj ste. Napriek tomu stále väčšina marketérov používa metódy, ktorým sa sami snažia vyhnúť ako používatelia. Preto sa Filip venuje osvete tvorby a distribúcie obsahu, ktorý budú vaši zákazníci milovať. Zlepší vám to výkon, že tomu sami nebudete veriť 🙂

Filipove príspevky môžete nájsť na Stratégiách, alebo v skupine Content Marketing Community SK/CZ na Facebooku. Pravidelne organizuje podujatia, prednáša na konferenciách a workshopoch, od študentov, cez marketérov až po riaditeľov veľkých firiem. Podieľal sa aj na vydaní Príručky natívnej reklamy.