Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

Workshop

Začína:
13. apríl 2021
Končí:
20. apríl 2021
Tréneri:
2
Miesto:
ONLINE

Natívna reklama patrí medzi najpopulárnejšie reklamné formáty na slovenskom mediálnom trhu.

Klienti potrebujú získať pozornosť čitateľov, aby im dokázali odovzdať svoje reklamné posolstvá. Natívna reklama ich však dokáže odovzdávať nenútenou formou, s vysokou pridanou hodnotou a s lepšími konverziami. Skutočne kvalitne ju však dokáže tvoriť iba hŕstka ľudí – preto sa o nich bijú slovenské médiá, PR, contentové či mediálne agentúry.

Náš workshop prepojí základné pravidlá tvorby natívneho obsahu priamo s jeho tvorbou.

Prebieha online formou, cena 216 Eur s DPH.

Čo získaš:

    • • detailný prehľad o tom, ako natívna reklama funguje;
    • • presný postup, ako robia dva mediálne domy svoju natívnu reklamu pre veľké značky;
    • • podrobný a personalizovaný feedback na svoju prácu;
    • • pohľad do budúcnosti na vznikajúce trendy, na ktoré sa môžeš zamerať;
    • • certifikát – potvrdenie o absolvovaní workshopu.
  • Barbora Grausová, DIMAQ Executive manager: Tento workshop ťa môže inšpirovať a priniesť nové nápady pre tvorbu natívneho obsahu, pomôže ti vymaniť sa z písania reklamných textov smerom k obsahu, ktorý budú tvoji potenciálni zákazníci radi čítať.

Profil účastníka:

• kurz je určený všetkým nadšencom natívnej reklamy, ktorí chcú tvoriť zmyslupný a originálny obsah;

        • • kurz odporúčame: copywriterom, brand manažérom menších značiek, ktorí sú zodpovední aj za obsahovú stratégiu, freelancerom, prípadne aj čerstvým absolventom žurnalistiky, ktorých zaujala tvorba natívneho obsahu.

    • Daša Karpelová, Business Manager DIMAQ: Aj malé značky majú svoj príbeh. Je len na tebe ako ho rozpovieš, ako a aký vzťah si vybuduješ so svojimi zákazníkmi. Natívna reklama a obsah sú príležitosťou. Začni písať svoj príbeh…

Lektori

Matúš Majer

Head of native ads / STARTITUP GROUP

  • Matúš vedie natívnu reklamu v mediálnom dome Startitup Group, ktorý na svojich portáloch za rok vyprodukuje vyše 300 natívnych výstupov pre veľké značky ako Slovenská sporiteľňa, Tatra banka, 365.bank, Dôvera, Telekom, Lidl, Billa, McDonald’s, Tatratea, Absolut, Dr. Oetker, Slovnaft, KIA, PSA Peugeot Citroen, Samsung či Európsky parlament.
  • Natívnej reklame sa venuje od roku 2017 a prešiel si pozíciami redaktora, editora aj copywritera.

Peter Nagy

Native advertising manager / SME Creative

Peter založil a 5 rokov vedie SME Creative, obsahové štúdio denníka SME. Vo vydavateľstve Petit Press zodpovedá za tvorbu natívnej a podcastovej reklamy. Spolupracoval na veľkých obsahových kampaniach pre klientov ako Slovenská sporiteľňa, Telekom, Škoda, Kaufland, Baumit a desiatky ďalších.

V roku 2018 získal Novinársku cenu za inovatívnu žurnalistiku. Je taktiež držiteľom Ceny Dominika Tatarku za občiansku angažovanosť.

Program

BLOK I

13. apríl 2021

13:00 - 16:00

Intro do natívnej reklamy

Ako to robí Startitup a SME Creative

Základné princípy pri tvorbe natívnych článkov

Najlepšie príklady natívnej reklamy z praxe

Fiktívne zadanie

BLOK II

20. apríl 2021

13:00 - 16:00

Prezentácia, analýza a feedback vypracovaných zadaní

Každý absolvent po kurze dostáva personalizovaný feedback ku kreatíve a pripravenému obsahu s návrhmi na zlepšenie.