
Natívna reklama patrí medzi najpopulárnejšie reklamné formáty na slovenskom mediálnom trhu.
Klienti potrebujú získať pozornosť čitateľov, aby im dokázali odovzdať svoje reklamné posolstvá. Natívna reklama ich však dokáže odovzdávať nenútenou formou, s vysokou pridanou hodnotou a s lepšími konverziami. Skutočne kvalitne ju však dokáže tvoriť iba hŕstka ľudí – preto sa o nich bijú slovenské médiá, PR, contentové či mediálne agentúry.
Náš workshop prepojí základné pravidlá tvorby natívneho obsahu priamo s jeho tvorbou.
Čo získaš:
- • detailný prehľad o tom, ako natívna reklama funguje
- • presný postup, ako robia dva mediálne domy svoju natívnu reklamu pre veľké značky
- • podrobný a personalizovaný feedback na svoju prácu
- • pohľad do budúcnosti na vznikajúce trendy, na ktoré sa môžeš zamerať
- • certifikát
Profil účastníka:
• Kurz je určený všetkým nadšencom natívnej reklamy, ktorí chcú tvoriť zmyslupný a originálny obsah.
- • Kurz odporúčame: copywriterom, brand manažérom menších značiek, ktorí sú zodpovední aj za obsahovú stratégiu, freelancerom, prípadne aj čerstvým absolventom žurnalistiky, ktorých zaujala tvorba natívneho obsahu.
Lektori
Matúš Majer
Head of native ads / STARTITUP GROUP
- Matúš vedie natívnu reklamu v mediálnom dome Startitup Group, ktorý na svojich portáloch za rok vyprodukuje vyše 300 natívnych výstupov pre veľké značky ako Slovenská sporiteľňa, Tatra banka, 365.bank, Dôvera, Telekom, Lidl, Billa, McDonald’s, Tatratea, Absolut, Dr. Oetker, Slovnaft, KIA, PSA Peugeot Citroen, Samsung či Európsky parlament..
- Natívnej reklame sa venuje od roku 2017 a prešiel si pozíciami redaktora, editora aj copywritera.
Peter Nagy
Native advertising manager / SME Creative
Peter založil a 5 rokov vedie SME Creative, obsahové štúdio denníka SME. Vo vydavateľstve Petit Press zodpovedá za tvorbu natívnej a podcastovej reklamy. Spolupracoval na veľkých obsahových kampaniach pre klientov ako Slovenská sporiteľňa, Telekom, Škoda, Kaufland, Baumit a desiatky ďalších.
V roku 2018 získal Novinársku cenu za inovatívnu žurnalistiku. Je taktiež držiteľom Ceny Dominika Tatarku za občiansku angažovanosť.
Program
BLOK I
13. apríl 2021
13:00 - 16:00
Intro do natívnej reklamy
Ako to robí Startitup a SME Creative
Základné princípy pri tvorbe natívnych článkov
Najlepšie príklady natívnej reklamy z praxe
Fiktívne zadanie
BLOK II
20. apríl 2021
13:00 - 16:00
Prezentácia, analýza a feedback vypracovaných zadaní
Každý absolvent po kurze dostáva personalizovaný feedback ku kreatíve a pripravenému obsahu s návrhmi na zlepšenie.