Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

PROGRAMMATIC ACADEMY

4 popoludnia, vždy 14:00 – 17:00 

26. apríla 2022  PREZENČNE v Soupa, Račianska 22A

3. mája 2022     PREZENČNE v Ringier, Prievozská 14

10. mája 2022   ONLINE

24. mája 2022  PREZENČNE v Ringier, Prievozská 14

+ 2 hodiny osobných konzultácií one-to-one

Na záver kurzu získaš certifikát.

Základná cena: 590 Eur bez DPH

Cena pre členov IAB Slovakia: 390 Eur bez DPH

Objednávaj na dimaq@iabslovakia.sk alebo priamo cez registráciu

Programmaticky sa dnes nakupuje 77% všetkej display reklamy, čo za rok 2021 predstavovalo 84 miliónov Eur. Medziročne dosiahol programmatický nákup 32% rast. Tento spôsob nákupu si získal svoju obľúbenosť medzi zadaváteľmi reklamy najmä pre svoju schopnosť cielenia, pre svoju dynamickosť v zmene kreatívy a efektívnosť nákupu. Aj keď ide o automatizovaný nákup reklamy stojí za ním množstvo technológíí ako aj know-how, ktoré musíte poznať, aby ste programmatic úspešne rozbehli a dosiahli zadefinované KPIs. A aj za slovíčkom „automatizované“ stoja ľudia! Ľudia, ktorí musia vedieť reklamu správne nastaviť, priebežne vyhodnocovať je výsledky a optimalizovať jej nastavenia.

KTO A PREČO BY SI MAL VYBRAŤ PROGRAMMATIC ACADEMY?

Pre koho je kurz určený?

Tento kurz sme prispôsobili potrebám programmatic ľudí na strane agentúr a zadávateľov reklamy.

Ak máš aspoň základné znalosti v tejto téme a minimálne prax 1 rok, môžeš z tohto kurzu vyťažiť maximum a posunúť sa v plánovaní programmatic reklamy na vyšší level.

Kurz je vhodný pre:

#junior agency programmatic specialist

#RTB specialist

#brand programmatic specialist

Prečo sa kurzu zúčastniť?

    • Či už to budú cookies alebo iné ID užívateľa, programmatický nákup už s nami ostane ako primárny nákupný model pre display a preto ho treba ovládať a vedieť z neho vyťažiť čo najviac. Plánovať a nakupovať efektívne. Na to potrebuješ skúsenosti a benchmarky, ktoré ti odovzdáme. Vyzdieľame s tebou najnovšie technológie, trendy a budúcnosť programatického nákupu.
    • Ľudí, ktorí vedia efektívne pracovať s programmatic je na trhu stále málo a sú žiadaní. Aj preto sa ti táto „skill“ zíde. Po absolvovaní kurzu získaš certifikát, ktorý bude ďalším pozitívnym bodom tvojho CV.

„Absolvent kurzu bude vedieť pracovať so všetkými dostupnými DSP platformami na Slovensku, nastaviť kampaň od A po Z, ovládať pokročilé strátegie ako aj odpovedať na otázku cez akú platformu sa dá na Slovensku nakupovať programatická TV reklama.“

Lektori

Matej Kolarovský

Takmer 8 rokov zastáva pozíciu Head of GroupM Operations, na ktorej sa aktívne venuje programmatickému nákupu. Zároveň je zodpovedný za jeho rozvoj a napredovanie v rámci jednej z najväčších mediálnych agentúr. Neustále sleduje trh a jeho možnosti. Skúša a objavuje nové technológie a vždy sa snaží byť minimálne 2 kroky vpred.

A na záver z to najpodstatnejšie: o programmaticu rozpráva tak, že ho dokáže pochopiť naozaj každý.

Jozej Šajdík

Pôsobí ako Programmatic & Technology Director v Dentsu Slovakia. V agentúre vedie programatický tím a zároveň sa podieľa na príprave digitálnych stratégií pre rôznych domácich aj zahraničných klientov ako napríklad Heineken Slovensko, Ikea či Generali Poisťovňa.

Počas svojej praxi zistil, že ku každej platforme v programmatickom ekosystéme je potrebné pristupovať individuálne, poznať jej výhody a limity, aby sa z „programmatic“ nestal po určitom čase „problemmatic“.

Program

DEŇ 1

26. apríl 2022

14:00 - 17:00

PREZENČNE

1. Úvod do problematiky

2. Setup nového seatu, príprava accountu a štruktúry

3. Možnosti cielenia, externí dodávatelia, brand safety a verifikácia kvality

DEŇ 2

3. máj 2022

14:00 - 17:00

PREZENČNE

1. Nastavenie kreatív, makra, dynamická kreatíva

2. Optimalizácia kampaní, testovanie, reporting

3. Práca s reklamným priestorom, privátne dealy a aukcie, práca s inventory

DEŇ 3

10. máj 2022

14:00 - 17:00

ONLINE

1. Etarget DSP – prezentuje Ivana Cibuľková

2. Adform DSP – prezentuje Jiří Jelínek

3. DV360 DSP – prezentuje Tomáš Kasman

DEŇ 4

24. máj 2022

14:00 - 17:00

PREZENČNE

1. Workshop: príprava kampane, odporúčania pre klienta, detailný setup

2. Najnovšie technológie, trendy a budúcnosť programatického nákupu hosť: Vlado Martinka / Ringier