DISPLAY
REKLAMA
DISPLAY
REKLAMA
DIMAQ AKADÉMIA
Display reklama
Podľa deklarovaných výdavkov do online reklamy združením IAB Slovakia je display reklama jednoznačne najsilnejším digitálnym kanálom. Dosahuje až 42 %-ný podiel na celkových online výdavkoch do internetovej reklamy. Preto je potrebné venovať jej dostatočnú pozornosť a dôkladne pochopiť, ako funguje.
Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.
Aký je rozdiel medzi klasickým nákupom display reklamy a programatickým nákupom, resp. automatizovaným nákupom? Akú úlohu zohrávajú mobilné zariadenia v display reklame? Zodpovieme si aj tieto otázky a spravíme si akýsi úvod, na ktorý následne nadviažeme v ďalších, detailnejších moduloch.
Čo sú najväčšie výzvy display reklamy, ktoré nedajú spať nejednému online marketérovi? Dáme ti návod, ako zabezpečiť, aby sa tvoja reklama zobrazovala v brand safe prostredí a ako sa postaviť novej výzve zvanej viewability.
PROGRAMMATIC
/ RTB
PROGRAMMATIC
/ RTB
DIMAQ AKADÉMIA
Programmatic/RTB
Programmatic je už veľmi dlhý čas na Slovensku iba buzzword a stále existuje veľmi málo ľudí, ktorí by vedeli povedať na čo nám vôbec je.
Spoločne si vysvetlíme základné pojmy a súvislosti v tejto oblasti. Rozoberieme si rozdiely medzi klasickým nákupom display reklamy a jej automatizovaným nákupom.
Na Slovensku už existuje veľa firiem, ktoré ponúkajú nákup resp. predaj impresií cez programmatický nákup. Pozrieme sa na najdôležitejších hráčov na trhu, ich špecifiká a možnosti, ako by práve tvoja spoločnosť mala s daným partnerom spolupracovať.
Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.