Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.


DISPLAY
REKLAMA


DISPLAY
REKLAMA

DIMAQ AKADÉMIA

Display reklama

Podľa deklarovaných výdavkov do online reklamy združením IAB Slovakia je display reklama jednoznačne najsilnejším digitálnym kanálom. Dosahuje až 42 %-ný podiel na celkových online výdavkoch do internetovej reklamy. Preto je potrebné venovať jej dostatočnú pozornosť a dôkladne pochopiť, ako funguje.

Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.

Aký je rozdiel medzi klasickým nákupom display reklamy a programatickým nákupom, resp. automatizovaným nákupom? Akú úlohu zohrávajú mobilné zariadenia v display reklame? Zodpovieme si aj tieto otázky a spravíme si akýsi úvod, na ktorý následne nadviažeme v ďalších, detailnejších moduloch.
Čo sú najväčšie výzvy display reklamy, ktoré nedajú spať nejednému online marketérovi? Dáme ti návod, ako zabezpečiť, aby sa tvoja reklama zobrazovala v brand safe prostredí a ako sa postaviť novej výzve zvanej viewability.


PROGRAMMATIC
/ RTB


PROGRAMMATIC
/ RTB

DIMAQ AKADÉMIA

Programmatic/RTB

Programmatic je už veľmi dlhý čas na Slovensku iba buzzword a stále existuje veľmi málo ľudí, ktorí by vedeli povedať na čo nám vôbec je.

Spoločne si vysvetlíme základné pojmy a súvislosti v tejto oblasti. Rozoberieme si rozdiely medzi klasickým nákupom display reklamy a jej automatizovaným nákupom.
Na Slovensku už existuje veľa firiem, ktoré ponúkajú nákup resp. predaj impresií cez programmatický nákup. Pozrieme sa na najdôležitejších hráčov na trhu, ich špecifiká a možnosti, ako by práve tvoja spoločnosť mala s daným partnerom spolupracovať.

Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.

Registruj sa na DIMAQ Akadémiu ešte dnes!