DISPLAY
REKLAMA
DISPLAY
REKLAMA
Display reklama
Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká a výzvy, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.
Vyskúšame si, ako pracovať s dátami z auditovaného merania slovenského trhu – IAB Monitor.
Lektor: Satrik Sabo /Digital Director, Zenith Media/
Programmatic/RTB
Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.
– základné pojmy, rozdiely medzi klasickým nákupom display reklamy a jej automatizovaným nákupom;
– najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká;
– možnosti spolupráce s vybranými partnermi;
– praktický workshop v prostredí platformy Xandr;
– užitočné insighty z praxe.
Lektor: Matej Kolarovský /Head of GroupM operation, Group M; predseda Správej rady IAB Slovakia/
PROGRAMMATIC
/ RTB
PROGRAMMATIC
/ RTB
E-COMMERCE
E-COMMERCE
E-commerce
Viete, čo všetko sa skrýva za pojmom E-commerce? Hovoríme len o e-shopoch alebo sem patrí aj niečo iné? Vedeli ste, že odhadovaná veľkosť tohto trhu je 937 mil. Eur a na Slovensku existuje viac ako 11-tisíc eshopov? Prejdeme si základné pojmy a koncepty e-commerce, aby sme pochopili podstatu tohto trhu. Spoločne sa pozrieme na históriu a dôvody rýchleho rastu v tejto oblasti.
Existuje veľa faktorov, ktoré ovplyvňujú úspech alebo neúspech eshopu. Prejdeme tie najhlavnejšie. Nezabudneme aj na možnosti, ktoré nám ponúka online marketing v konkurenčnom boji.
Lektor: Matej Kolarovský /Head of GroupM operation, Group M; predseda Správej rady IAB Slovakia/