MOBILNÝ
MARKETING
MOBILNÝ
MARKETING
DIMAQ AKADÉMIA
Mobilný marketing
Aká by bola najzložitejšia vec, ktorú by ste museli vysvetliť človeku, ktorého ste zmrazili v roku 1950 a dnes ho rozmrazili?
„Mám vo svojom vrecku zariadenie, ktoré je schopné pristúpiť ku všetkým informáciám, ktoré kedy ľudstvo vyprodukovalo. Používam ho na prezeranie obrázkov mačiek :)“
Je neuveriteľné, ako veľmi nám mobily za posledných 10 rokov zmenili život. Pre mnohých ľudí je to prvá vec, ktorú ráno držia v ruke a posledná, s ktorou v noci zaspávajú. Tak často a tak veľmi ich používame, že v roku 2017 už aj na Slovensku predbehla mobilná návštevnosť tú počítačovú.
Používame ich na nákupy, ako aj na rozhodnutia, kde nakúpime. Ako zasiahnuť cieľovku, ktorá je dnes online a najmä mobile online? Ukážeme si, ako efektívne využívať malé mobilné obrazovky, ako zoptimalizovať zážitok návštevníkov a ako zanalyzovať, či sa nám optimalizácia naozaj podarila. Aké formy mobilnej reklamy fungujú najlepšie? Oplatí sa tvorba aplikácií? Aké sú trendy a nové technológie, ktoré môžete využiť? Prejdeme si aj všetky pojmy a skratky, bez ktorých sa v mobilnom marketingu nezaobídete.
E-COMMERCE
E-COMMERCE
DIMAQ AKADÉMIA
E-commerce
Viete, čo všetko sa skrýva za pojmom E-commerce? Hovoríme len o e-shopoch alebo sem patrí aj niečo iné? Vedeli ste, že odhadovaná veľkosť tohto trhu je 937 mil. Eur a na Slovensku existuje viac ako 11-tisíc eshopov? Prejdeme si základné pojmy a koncepty e-commerce, aby sme pochopili podstatu tohto trhu. Spoločne sa pozrieme na históriu a dôvody rýchleho rastu v tejto oblasti.
Existuje veľa faktorov, ktoré ovplyvňujú úspech alebo neúspech eshopu. Prejdeme tie najhlavnejšie. Nezabudneme aj na možnosti, ktoré nám ponúka online marketing v konkurenčnom boji.