Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

Obsahový marketing

Na Slovensku čoraz viac značiek objavuje čaro obsahového marketingu a natívnej reklamy. Ukážeme ti ako sa práve takouto formou marketingu odlíšiť od konkurencie.

– tvorba a distribúcia kvalitného obsahu, ktorý predáva;
– natívna reklama a jej formy;
– úloha sociálnych sietí, komunikácia s fanúšikmi, tvorba komunít v rámci obsahového marketingu a natívnej reklamy;
– mnohé zaujímavé case-studies;
– návrh vlastnej obsahovej stratégie.

Lektor: Filip Kuna /Managing Director, Strossle/


OBSAHOVÝ MARKETING


OBSAHOVÝ MARKETING


VIDEO
REKLAMA


VIDEO
REKLAMA

Video reklama

Súčasný trend je video – ľudia čoraz menej čítajú, a čoraz viac uprednostňujú video obsah. Ukážeme si čísla a fakty zo zahraničia, ale i lokálne štatistiky platoriem a online kampaní, ktoré by mal vedieť každý správny online marketér.

Live streamy zažívajú boom na sociálnych sieťach. Takmer všetci svetoví hráči (najnovší prírastok Facebook Watch, IGTV) i lokálni hráči (Valetin – Premium Slovak Video Content) prinášajú nové služby spojené s videom. A to sa kolotoč ešte len rozbieha.

Aj preto je v rámci display práve video reklama najrýchlejšie rastúca na Slovensku. Povieme si o možnostiach, typoch a štandardoch video reklamy, formách nákupu, HbbTv, VOD, vlogeri, UGC.

Lektor: Miroslav Pagáč /Digital Marketing Manager, Resco.net/

Email marketing

Email marketing je na Slovensku stále pomerne neobjavený pojem. Menšie či stredne veľké firmy dodnes používajú tento kanál len zriedka. Ak sa však v tvojej firme email marketingom zaoberáte, pravdepodobne ste zistili, že je to jedna z kľúčových foriem reklamy, ktorá sa v analytike pýši vysokou mierou konverznosti. V e-commerce zvyčajne tvoria príjmy z tohto kanálu zásadný podiel obratu.

Určite si už počul pojmy newsletter, autoresponder, event-trigger email alebo rôzne iné typy predajných emailov. Ale čo je za úspechom otvorenia emailu, samotného obsahu?

Pre úspešné manažovanie email marketingu platia zásady, postupy, stratégie a zručnosti pre správu údajov, ktoré ste časom nazbierali. Vieš ako ich správne a efektívne využiť?

Lektor: Miroslav Pagáč /Digital Marketing Manager, Resco.net/ a Oliver Jakubík /Managing Director, mebrand/


E-MAIL
MARKETING


E-MAIL
MARKETING

Registruj sa na DIMAQ Akadémiu ešte dnes!