MOBILNÝ
MARKETING
MOBILNÝ
MARKETING
DIMAQ AKADÉMIA
Mobilný marketing
Aká by bola najzložitejšia vec, ktorú by ste museli vysvetliť človeku, ktorého ste zmrazili v roku 1950 a dnes ho rozmrazili?
„Mám vo svojom vrecku zariadenie, ktoré je schopné pristúpiť ku všetkým informáciám, ktoré kedy ľudstvo vyprodukovalo. Používam ho na prezeranie obrázkov mačiek :)“
Je neuveriteľné, ako veľmi nám mobily za posledných 10 rokov zmenili život. Pre mnohých ľudí je to prvá vec, ktorú ráno držia v ruke a posledná, s ktorou v noci zaspávajú. Tak často a tak veľmi ich používame, že v roku 2017 už aj na Slovensku predbehla mobilná návštevnosť tú počítačovú.
Používame ich na nákupy, ako aj na rozhodnutia, kde nakúpime. Ako zasiahnuť cieľovku, ktorá je dnes online a najmä mobile online? Ukážeme si, ako efektívne využívať malé mobilné obrazovky, ako zoptimalizovať zážitok návštevníkov a ako zanalyzovať, či sa nám optimalizácia naozaj podarila. Aké formy mobilnej reklamy fungujú najlepšie? Oplatí sa tvorba aplikácií? Aké sú trendy a nové technológie, ktoré môžete využiť? Prejdeme si aj všetky pojmy a skratky, bez ktorých sa v mobilnom marketingu nezaobídete.
DIMAQ AKADÉMIA
Programmatic/RTB
Programmatic je už veľmi dlhý čas na Slovensku iba buzzword a stále existuje veľmi málo ľudí, ktorí by vedeli povedať na čo nám vôbec je.
Spoločne si vysvetlíme základné pojmy a súvislosti v tejto oblasti. Rozoberieme si rozdiely medzi klasickým nákupom display reklamy a jej automatizovaným nákupom.
Na Slovensku už existuje veľa firiem, ktoré ponúkajú nákup resp. predaj impresií cez programmatický nákup. Pozrieme sa na najdôležitejších hráčov na trhu, ich špecifiká a možnosti, ako by práve tvoja spoločnosť mala s daným partnerom spolupracovať.
Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.
PROGRAMMATIC
/ RTB
PROGRAMMATIC
/ RTB
Registruj sa na DIMAQ Akadémiu ešte dnes!
E-MAIL
MARKETING
E-MAIL
MARKETING
DIMAQ AKADÉMIA
Email marketing
Email marketing je na Slovensku stále pomerne neobjavený pojem. Menšie či stredne veľké firmy dodnes používajú tento kanál len zriedka. Ak sa však v tvojej firme email marketingom zaoberáte, pravdepodobne ste zistili, že je to jedna z kľúčových foriem reklamy, ktorá sa v analytike pýši vysokou mierou konverznosti. V e-commerce zvyčajne tvoria príjmy z tohto kanálu zásadný podiel obratu.
Určite si už počul pojmy newsletter, autoresponder, event-trigger email alebo rôzne iné typy predajných emailov. Ale čo je za úspechom otvorenia emailu, samotného obsahu?
Pre úspešné manažovanie email marketingu platia zásady, postupy, stratégie a zručnosti pre správu údajov, ktoré ste časom nazbierali. Vieš ako ich správne a efektívne využiť?
DIMAQ AKADÉMIA
Právo v online marketingu
Tohto modulu sa vôbec nemusíš báť. Nebudeme ťa nútiť učiť sa čísla zákonov a citovať ich presné znenia.
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.
PRÁVO
V MARKETINGU
PRÁVO
V MARKETINGU