Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

Deň 3 | 9:00 – 18:00


MOBILNÝ
MARKETING


MOBILNÝ
MARKETING

DIMAQ AKADÉMIA

Mobilný marketing

Aká by bola najzložitejšia vec, ktorú by ste museli vysvetliť človeku, ktorého ste zmrazili v roku 1950 a dnes ho rozmrazili?
„Mám vo svojom vrecku zariadenie, ktoré je schopné pristúpiť ku všetkým informáciám, ktoré kedy ľudstvo vyprodukovalo. Používam ho na prezeranie obrázkov mačiek :)“

Je neuveriteľné, ako veľmi nám mobily za posledných 10 rokov zmenili život. Pre mnohých ľudí je to prvá vec, ktorú ráno držia v ruke a posledná, s ktorou v noci zaspávajú. Tak často a tak veľmi ich používame, že v roku 2017 už aj na Slovensku predbehla mobilná návštevnosť tú počítačovú.

Používame ich na nákupy, ako aj na rozhodnutia, kde nakúpime. Ako zasiahnuť cieľovku, ktorá je dnes online a najmä mobile online? Ukážeme si, ako efektívne využívať malé mobilné obrazovky, ako zoptimalizovať zážitok návštevníkov a ako zanalyzovať, či sa nám optimalizácia naozaj podarila. Aké formy mobilnej reklamy fungujú najlepšie? Oplatí sa tvorba aplikácií? Aké sú trendy a nové technológie, ktoré môžete využiť? Prejdeme si aj všetky pojmy a skratky, bez ktorých sa v mobilnom marketingu nezaobídete.

DIMAQ AKADÉMIA

Programmatic/RTB

Programmatic je už veľmi dlhý čas na Slovensku iba buzzword a stále existuje veľmi málo ľudí, ktorí by vedeli povedať na čo nám vôbec je.

Spoločne si vysvetlíme základné pojmy a súvislosti v tejto oblasti. Rozoberieme si rozdiely medzi klasickým nákupom display reklamy a jej automatizovaným nákupom.
Na Slovensku už existuje veľa firiem, ktoré ponúkajú nákup resp. predaj impresií cez programmatický nákup. Pozrieme sa na najdôležitejších hráčov na trhu, ich špecifiká a možnosti, ako by práve tvoja spoločnosť mala s daným partnerom spolupracovať.

Programmatic dosahuje na Slovensku najvyšší rast v rámci výdavkov do internetovej reklamy. Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.


PROGRAMMATIC
/ RTB


PROGRAMMATIC
/ RTB

Registruj sa na DIMAQ Akadémiu ešte dnes!


E-MAIL
MARKETING


E-MAIL
MARKETING

DIMAQ AKADÉMIA

Email marketing

Email marketing je na Slovensku stále pomerne neobjavený pojem. Menšie či stredne veľké firmy dodnes používajú tento kanál len zriedka. Ak sa však v tvojej firme email marketingom zaoberáte, pravdepodobne ste zistili, že je to jedna z kľúčových foriem reklamy, ktorá sa v analytike pýši vysokou mierou konverznosti. V e-commerce zvyčajne tvoria príjmy z tohto kanálu zásadný podiel obratu.

Určite si už počul pojmy newsletter, autoresponder, event-trigger email alebo rôzne iné typy predajných emailov. Ale čo je za úspechom otvorenia emailu, samotného obsahu?

Pre úspešné manažovanie email marketingu platia zásady, postupy, stratégie a zručnosti pre správu údajov, ktoré ste časom nazbierali. Vieš ako ich správne a efektívne využiť?

DIMAQ AKADÉMIA

Právo v online marketingu

Tohto modulu sa vôbec nemusíš báť. Nebudeme ťa nútiť učiť sa čísla zákonov a citovať ich presné znenia.

Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.

Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.


PRÁVO
V MARKETINGU


PRÁVO
V MARKETINGU