STRATÉGIA
A PLÁNOVANIE
STRATÉGIA
A PLÁNOVANIE
DIMAQ AKADÉMIA
Stratégia a plánovanie digitálnej komunikácie
V tomto module si priblížime základné strategické prístupy, ktoré predchádzajú plánovaniu efektívnych digitálnych kampaní. Po správne zvolenej stratégii nasleduje definícia SMART cieľov, od budovania povedomia o značke až po jasne merateľné ciele, akými sú napríklad návštevy, či konverzie. Do hĺbky sa pozrieme na cieľové skupiny, možnosti ich analýzy a na to, ako ich dokážeme efektívne zasiahnuť v digitálnom prostredí prostredníctvom širokej škály dostupných zacielení. Na modelovej situácii si ukážeme ako tento proces prebieha v praxi.
Takisto si priblížime, ako správne postupovať pri výbere vhodných webov vzhľadom na cieľovú skupinu a čo presne znamená index afinity.
V tomto module preberieme aj najvyužívanejšie platobné modely na Slovensku a predstavíme si najbežnejšie typy online reklamy s ich základnými špecifikami.
V dnešnej mimoriadne dynamickej digitálnej dobe čelíme každodenným výzvam ako napr. bannerová slepota, ad blockers a pod. Vysvetlíme si, v čom tieto výzvy spočívajú a ako sa sa im postaviť, aby kampane boli úspešnejšie a výkonnejšie.
PRÁVO
V ONLINE MARKETINGU
PRÁVO
V ONLINE MARKETINGU
DIMAQ AKADÉMIA
Právo v online marketingu
Tohto modulu sa vôbec nemusíš báť. Nebudeme ťa nútiť učiť sa čísla zákonov a citovať ich presné znenia.
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.