Webová analytika
Meranie je základným kameňom digitálneho marketingu.Práca s webovou analytikou je preto alfa omega každého online marketéra a nástroj pre vyhodnocovanie takmer všetkých online aktivít.
Zorientujeme ťa v Google Analytics :
– čo priniesol update GA4;
– ako úspešne spustiť GA na tvojom webe;
– rýchle čítanie a interpretácia nameraných dát;
– tajomstvá pripisovania platených zdrojov návštevnosti a praktické možnosti merania a vyhodnocovania návštev/konverzií;
– rekonštrukcia cesty zákazníka od prvého kontaktu až po konverziu
Lektor: Miroslav Pagáč, Digital Marketing Manager, Resco.net
WEBOVÁ
ANALYTIKA
WEBOVÁ
ANALYTIKA
WEBOVÁ
ANALYTIKA
WEBOVÁ
ANALYTIKA
User Experience / UX
Každý dobrý web je založený na potrebách ľudí a súčasne potrebách biznisu – UX/user experience dizajn.
Keďže ide o vysoko komplexný odbor, našou úlohou bude oboznámenie sa so základnými pojmami, postupmi, normami a princípmi UX a neustále zlepšovanie webovej stránky pomocou rôznych testov a prieskumov.
– detailne ti predstavíme jednotlivé fázy procesu budovania/analýzy UX a konkrétne nástroje, ktoré vieš použiť;
– v praktickom cvičení si zažiješ riešenie UX projektu v praxi.
Lektori: Miroslav Pagáč /Digital Marketing Manager, Resco.net/ a Gejza Nagy, Co-founder /Luigi’s Box | Partner, Odyzeo/
Pohľad zadávateľa na digitálny marketing
Martin priblíži viacero praktických skúseností z performance a brandových kampaní lídra bankového sektoru na Slovensku. Prejde bližšie mediaplaning a postupy pri tvorbe samotných kampani, či vyhodnocovanie. Samostatne sa bude venovať aj používaniu technologických toolov a čas ostane aj na otázky účastníkov.
Lektor: Martin Hýrošš /Web & Performance marketing lead, Slovenslá sporiteľňa/
POHĽAD
ZADÁVATEĽA
WEBOVÁ
ANALYTIKA
PRÁVO
V ONLINE MARKETINGU
PRÁVO
V ONLINE MARKETINGU
Právo v online marketingu
Tohto modulu sa vôbec nemusíš báť. Nebudeme ťa nútiť učiť sa čísla zákonov a citovať ich presné znenia.
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.
Pre úspešné manažovanie email marketingu platia zásady, postupy, stratégie a zručnosti pre správu údajov, ktoré ste časom nazbierali. Vieš ako ich správne a efektívne využiť?
Lektor: Katarína Križanová /právnička, Zoznam.sk/