Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.


ZÁKLADY DIGITÁLNEHO
MARKETINGU


ZÁKLADY DIGITÁLNEHO
MARKETINGU

DIMAQ AKADÉMIA

Základy digitálneho marketingu

Každý produkt, či služba potrebuje dobrý marketing. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je správne zacielenie na potenciálnych klientov, a tí sú dnes už takmer všetci online. Práve preto je dnes efektívna digitálna komunikácia nepostrádateľnou súčasťou media mixu a o jej možnostiach by mal mať každý marketér komplexný prehľad.
Podľa výskumu IABmonitor je aktuálne na Slovensku internetová populácia vo veku 12+ na úrovni 4 miliónov ľudí a dosahuje reach okolo 84 %.

V tomto module ťa prevedieme históriou digitálneho marketingu, jeho postupným vývojom až po jeho možnosti v súčasnosti. Do podrobna si rozoberieme slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, trh internetovej reklamy, trendy a prognózy do budúcna.

To, čo digitálny marketing posúva tak rýchlo vpred, sú technológie. Povieme si napríklad ako je technicky možné, že vieme poslať správu na opačný koniec sveta v priebehu pár sekúnd. Ako chce ľudstvo dosiahnuť, že do internetu sa za najbližšie 3 roky pripojí viac ľudí ako za posledných 30 rokov. Ale aj také “detaily” ako napríklad aký formát by mal mať obrázok, ktorý by ste chceli bez najmenšej straty kvality či rozmazania vytlačiť na budovu Incheby.

Registruj sa na DIMAQ Akadémiu ešte dnes!