ZÁKLADY DIGITÁLNEHO
MARKETINGU
ZÁKLADY DIGITÁLNEHO
MARKETINGU
Základy digitálneho marketingu
Každý produkt, či služba potrebuje dobrý marketing. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je správne zacielenie na potenciálnych klientov, a tí sú dnes už (takmer) všetci online. Práve preto efektívna digitálna komunikácia neodlúčiteľnou súčasťou media mixu a o jej možnostiach využitia by mal mať každý marketér komplexný prehľad.
- – história a úvodný pohľad do digitálneho marketingu, jeho postupný vývoj až po súčasnosť;
- – orientácia v základných pojmoch;
- – slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, trh internetovej reklamy, výdavky do internetovej reklamy;
- – trendy a prognózy do budúcna, ktoré ťa lepšie a včas pripravia na prichádzajúce zmeny.
Lektor: Matej Kolarovský /Head of GroupM operation, Group M; predseda Správej rady IAB Slovakia/
Stratégia a plánovanie digitálnej komunikácie
V tomto module si priblížime základné strategické prístupy a koncepty, ktoré predchádzajú plánovaniu efektívnych digitálnych kampaní.
- – „brand buliding vs activation“ – ako optimálne namiešať tento pomer?;
- – definícia SMART cieľov, od budovania povedomia o značke až po jasne merateľné ciele, akými sú napríklad návštevy, či konverzie;
- – definícia cieľových skupín, možnosti ich analýzy a ich zásah v digitálnom prostredí prostredníctvom širokej škály dostupných zacielení;
- – najvyužívanejšie platobné modely na Slovensku;
- – kvalitné impresie reklamy a čo všetko má na úspešnú kampaň vplyv. Rozoberieme výzvy ako brandsafety, bannerová slepota, ad blockers a ďalšie.
Lektor: Patrik Sabo /Digital Director, Zenith Media/
STRATÉGIA
A PLÁNOVANIE
STRATÉGIA
A PLÁNOVANIE
SEARCH
ENGINE MARKETING
SEARCH
ENGINE MARKETING
Search engine marketing
Užívatelia, ktorí vyhľadávajú tvoje produkty alebo služby, sú mimoriadne blízko k tomu, aby sa stali tvojimi zákazníkmi. Preto je veľmi dôležité, aby bola tvoja firma pri ich vyhľadávaní prítomná, či už prostredníctvom organických (SEO) alebo platených (SEA) výsledkov vyhľadávania.
Pozrieme sa na:
– rozdiel medzi SEO a SEA a na akých princípoch fungujú;
– faktory, ktoré ovplyvnia tvoju pozíciu vo vyhľadávaní a návštevnosť na tvojom webe;
– na čom je založený Google algoritmus;
– indexovanie Google-om, rozdiely medzi on-page a off-page technikami v rámci SEO, princípy, na ktorých funguje platená reklama vo vyhľadávaní v Google Adwords.
Lektori: Patrik Sabo /Digital Director, Zenith Media/, Marián Michalovič /Head od SEO, GroupM/