DIMAQ je vzdelávací
a certifikačný program
v digitálnom marketingu

Prevádzkuje ho najväčšie digitálne združenie IAB Slovakia, ktorého jedným
z hlavných cieľov je zvyšovať úroveň komplexných vedomostí a zručností
v digitálnom marketingu.

DIMAQ program zahŕňa vzdelávacie kurzy a certifikáciu znalostí z digitálneho marketingu. Našimi klientami sú marketéri z mediálnych a digitálnych agentúr, zadávateľov reklamy, PR agentúr ako aj vydavateľov slovenských médií.


Vzdelávacie kurzy a certifikát

DIMAQ
certifikát

Potvrdí tvoju profesionalitu v digitálnom marketingu

Viac o certifikáte

DIMAQ
Akadémia

Intenzívny kurz digitálneho marketingu za 4 dni

Viac o akadémii

Odborné školenia
pre firmy

Kurz na mieru podľa aktuálnych potrieb tímu

Viac o školení
DIMAQ
“Marketér potrebuje prehľad vo všetkých digitálnych témach, aby dokázal viesť efektívnu marketingovú stratégiu produktov v digitálnom prostredí.” Daša KarpelováVýkonná riaditeľka IAB Slovakia

Pre koho je DIMAQ?

1

Marketéri
spoločností

2

Zamestnaci
mediálnych agentúr

3

Digitálni nadšenci
a freelanceri

DIMAQ v obrazoch

Naši lektori

Do programu vyberáme profesionálov z biznisu, ktorí ti okrem
teórie prinesú bohaté poznatky z ich praxe.

Matej Kolarovský

Head of GroupM Operations
DIMAQ Master trainer

Prečítať viac

Patrik Sabo

Digital Director, Zenith Media
DIMAQ Master trainer

Prečítať viac

Miroslav Pagáč

Digital Manager, Resco.net,
DIMAQ Master trainer

Prečítať viac

Matúš Majer

Head of Native Ads
Startitup Group

Prečítať viac

Jana Malaga

Content & Influencer Marketing Specialist, Content Agency

Prečítať viac
Marian Michalovič

Marián Michalovič

Head of SEO
GroupM Slovakia

Prečítať viac

Jozef Šajdík

Programmatic & Technology Director
Dentsu Slovakia

Prečítať viac

Oliver Jakubík

Managing director
mebrand

Prečítať viac

Referencie

Možnosť zúčastniť sa DIMAQ Akadémie som dostal od zamestnávateľa a zároveň DIMAQ partnera, mediálnej agentúry Mindshare. Túto príležitosť si naozaj vysoko cením, nakoľko som v rámci svojho profesionálneho rozvoju získal množstvo nových vedomostí z oblastí digitálneho marketingu, s ktorými sa pri svojej práci stretávam len okrajovo. Taktiež som spoznal mnoho odborníkov, ktorí svoje skúsenosti a znalosti z praxe posunuli nám, ľuďom, ktorí chcú vedieť o svete digitálneho marketingu viac. Roman KollárClient Leadership Manager, Mindshare
Ak ste klient – zadávateľ a hľadáte niekoho, kto by vás vtiahol hlbšie do sveta digitálneho marketingu, klikli ste na správny web 😊 Dimaq akadémia je “rýchlokurzom” s plnohodnotným a vynikajúco vyskladaným obsahom, ktorý na seba nadväzuje a rozširuje obzory vo svete digitálu. Ponúka insighty kvalitných lektorov z prostredia agentúr, publisherov, jednoducho ľudí, ktorí naozaj vedia. Interakcia a kvalitný obsah idú v Dimaqu ruka v ruke a poskytujú skvelý základ “digi” vedomostí nielen pre zadávateľov, ale aj pre publisherov a ľudí z agentúr. Prezenčná forma bola výbornou príležitosťou na networking, ktorý celý kurz len obohatil a bol neoceniteľnou pridanou hodnotou. Silvia MartišováMarketing Manager, COOP Jednota Slovensko
DIMAQ Akadémiu odporúčam všetkým marketérom a manažérom, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti a nadhľad vo viacerých dôležitých oblastiach digitálneho marketingu, ktoré spolu úzko súvisia. Skúsení lektori vniesli do vzdelávania okrem príjemnej atmosféry jasne pochopiteľné, reálne a hlavne aktuálne príklady z praxe, čo ma inšpirovalo k vylepšeniu marketingových aktivít, ktoré v práci dennodenne realizujem. Miriam ŠkultétyováMarketing Manager, SITA Slovenská tlačová agentúra
V online digital marketingu sa pohybujem už dlhší čas. Momentálne je mojou hlavnou náplňou client servis v online mediálnej agentúre. Keďže certifikácia sa väčšinou týkala hlavne Performance oblasti, som veľmi rada, že aj špecialisti, ktorí sa PPC naplno nevenujú majú možnosť získať certifikát v digitalnej oblasti, ktorého záber je oveľa väčší. Okrem základných tém ma zaujali témy ako UX a email marketing. Nina FoltánováAccount Director, Digiline
Cieľ: Rozšíriť vedomosti a obzory v programatickom nakupovaní reklamy Výsledok: 100% doručené KPI´s Programmatic Academy bola po obsahovej stránke výborne vyskladaná a lektori Matej a Dodo boli naozaj super. Zrozumiteľní, všetko o čom hovorili dávalo hlavu a pätu, bolo vidieť, že v téme sú skúsení, varení a pečení. Zároveň trpezliví a ochotní odpovedať na všetky otázky. Príjemná a priateľská atmosféra počas všetkých 4 dní, v kombinácii s hodnotným obsahom ma vo finále len utvrdili, že zúčastniť sa kurzu bola dobrá voľba. V dnešnej dobe nájsť kurz s pridanou hodnotou pre začiatočníkov i pokročilých je náročné, a o to viac som bol po akadémii od IAB Slovensko nadmieru spokojný a úprimne odporúčam všetkým, ktorí rozmýšľajú nad programmaticom. Lukáš PorhajašDigital strategy expert, Západoslovenská energetika, a.s.
Z DIMAQ Akadémie som bola nadšená. V agentúre totiž nepracujem na čisto online pozícii, ale všeobecný pohľad potrebujem o celom mediálnom spektre – online aj offline. Tým, že kurz mal skutočne široký záber, získala som prehľad aj vo veciach, ktorým sa bežne v mediálnej agentúre nevenujeme. Je skvelé, že teraz viem zhodnotiť a fundovane sa pred klientom vyjadriť aj na tému e-mail marketing či SEO. Kurz teda rada odporučím kolegom a aj klientom. Lenka JesenákováBusiness Development and Innovation Lead, Zenith Media
DIMAQ akadémie som sa zúčastnila ešte v roku 2020, a to vďaka agentúre DIGILINE, kde pracujem ako account manager. Tento vzdelávací program ma na chvíľku opäť vrátil do školských čias a ja som si doplnila chýbajúce vedomosti aj z takých digitálnych oblastí, s ktorými nepracujem denne. Tento kurz odporúčam nielen marketérom, ale určite všetkým, ktorých digitálny marketing zaujíma, alebo v tomto segmente pracujú, a chcú sa posúvať vpred. Recertifikácia ma núti vzdelávať sa aj ďalej, čo je v tomto rýchlo meniacom sa segmente priam nevyhnutné, a ja tak dokážem zodpovedať akékoľvek otázky mojich klientov a byť im plnohodnotnou oporou pri plánovaní a realizácii ich online kampaní. Katarína BesedováAccount Manager, Digiline
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy