Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

IAB Budíček, 8.6.2022

IAB Budíček: Český trh má riešenie pre reklamu bez cookies

8.6.2022  8:45,  prezenčne: Soupa/Kulturama – Račianska 22, Bratislava

Vstupné 15 Eur – kúpiť vstupenku

Bude možné oslovovať potenciálnych zákazníkov remarketingovými kampaňami? Alebo vôbec zistiť, koľko ľudí kampane zasiahli? Aké možnosti vlastne majú zadávatelia a agentúry pokiaľ sa nechcú v budúcnosti spoliehať len na walled gardens? Odpovede na otázky dá Adform. Seznam so združením CPEx predstaví spoločný projekt Czech ad Id, ktorým nastavuje jednotný štandard identifikácie užívateľa na českom internete. Príďte sa pozrieť na prvé testovacie výsledky kampaní.

Spíkri: Michael Štádler – Adform, Pavel Bouška – Seznam.cz a David Voráček – CPEx

V závere nás čaká panel s predstaviteľmi najväčších vydavateľstiev o ich pohľade na budúcnosť reklamy na slovenskom trhu, pripravenosť na cookie-less éru, možné riešenia a výzvy. Diskusiu bude moderovať Matej Kolarovský – GroupM, predseda IAB.

Panelisti: Martin Mác – Zoznam, Michal Maruška – Ringier Slovakia Media a Martin Čorej – Petit Press

Za účasť na tomto evente môžeš získať 10 bodov v re-certifikačnom programe DIMAQ.

IAB Budíček: Český trh má riešenie pre reklamu bez cookies

8.6.2022  8:45,  prezenčne: Soupa/Kulturama – Račianska 22, Bratislava

Vstupné 15 Eur – kúpiť vstupenku

Bude možné oslovovať potenciálnych zákazníkov remarketingovými kampaňami? Alebo vôbec zistiť, koľko ľudí kampane zasiahli? Aké možnosti vlastne majú zadávatelia a agentúry pokiaľ sa nechcú v budúcnosti spoliehať len na walled gardens? Odpovede na otázky dá Adform. Seznam so združením CPEx predstaví spoločný projekt Czech ad Id, ktorým nastavuje jednotný štandard identifikácie užívateľa na českom internete. Príďte sa pozrieť na prvé testovacie výsledky kampaní.

Spíkri: Michael Štádler – Adform, Pavel Bouška – Seznam.cz a David Voráček – CPEx

V závere nás čaká panel s predstaviteľmi najväčších vydavateľstiev o ich pohľade na budúcnosť reklamy na slovenskom trhu, pripravenosť na cookie-less éru, možné riešenia a výzvy. Diskusiu bude moderovať Matej Kolarovský – GroupM, predseda IAB.

Panelisti: Martin Mác – Zoznam, Michal Maruška – Ringier Slovakia Media a Martin Čorej – Petit Press

Za účasť na tomto evente môžeš získať 10 bodov v re-certifikačnom programe DIMAQ.