DIMAQ raňajky, 17.3.2022

Online DIMAQ raňajky: Prečo je vo svete, ktorý sa čoraz viac točí okolo skúsenosti zákazníka, priamy predaj (D2C) dôležitý

17.3.2022 9:30,  online

Pandémia priniesla pre mnohé značky urgentnú potrebu revitalizácie prístupu k online kanálom. Spolu s transformáciou nákupného správania zákazníkov, prišla aj potreba uskutočniť množstvo zmien na marketingových oddeleniach: od procesov až po marketingovú stratégiu. Juraj a Lucia z agentúry MediaCom porozprávajú, kde nájsť inšpiráciu a ako uchopiť eCommerce marketingovú stratégiu.

PROGRAM:

9:30 úvod

9:35 – 9:55

D2C?!  (Juraj Janošovský, Chief Digital & Development Officer, MediaCom)

Pandémia priniesla pre mnohé značky urgentnú potrebu revitalizácie ich online kanálov. Mnohé sa rozhodli pre direct-to-consumer (D2C) predaj.

9:55 – 10:15

?   E-commerce marketingová stratégia pre D2C orientované značky (Lucia Stefansky, Senior Solutions Manager, MediaCom Slovakia)

Ako si D2C ecommerce značky môžu vytvárať silný priamy vzťah so zákazníkmi pomocou správnej nastavenej marketingovej stratégie.

10:15 – 10:30 panelová diskusia so zástupcami značiek (Lidl, Hyundai)

Za účasť na tomto evente môžeš získať 10 bodov v re-certifikačnom programe DIMAQ.
Videozáznam z tejto online prednášky si môžete pozieť na Youtube kanále IAB Slovakia.