Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

DIMAQ Akadémiu by som odporučila každému, kto vstupuje so svojou značkou alebo obsahom do online sveta

  • Home
  • Dimaq
  • DIMAQ Akadémiu by som odporučila každému, kto vstupuje so svojou značkou alebo obsahom do online sveta

O skúsenostiach a pocitoch z kurzu digitálneho marketingu sme sa rozprávali so Soňou Horalovou, absolventkou minuloročnej jesennej DIMAQ Akadémie, ktorá pôsobí ako Project Manager pre Linde Robotics spoločnosti Linde Material Handling. Soni sa úspešne podarilo zložiť aj skúšku a je držiteľkou DIMAQ certifikátu. DIMAQ kurzami prešlo v minulom roku 56 účastníkov z radov zadávateľov, mediálnych a digitálnych agentúr či vydavateľov.


Čo bolo tvojou motiváciou doplniť si vedomosti z digitálneho marketingu?

Mojou osobnou motiváciou bolo hlavne získať prehľad o všetkých možnostiach komunikácie a zdieľania informácií, ktoré online svet ponúka. Digitálny marketing hrá stále väčšiu rolu pri oslovovaní nových zákazníkov a budovaní povedomia vo všetkých moderných spoločnostiach. Preto sa aj my v Linde MH SK snažíme neustále napredovať a zdokonaľovať v tejto oblasti, aby sme všetky benefity vedeli plne využiť v náš prospech.

 

Prečo si sa rozhodla práve pre DIMAQ Akadémiu?

Keďže je online svet ako „živý organizmus,“ ktorý sa mení, je dobré mať po svojom boku partnera, ktorý má prehľad, skúsenosti a najnovšie informácie. DIMAQ Akadémia pod vedením skúsených odborníkov spĺňa všetky požadované kritéria a preto bola pre mňa jasnou voľbou.


Naplnil tento kurz tvoje očakávania? 

Určite áno a úprimne by som prijala aj jeho pokračovanie na pravidelnej báze, keďže v duchu Sokratovho výroku „Viem, že nič neviem,“ som mala možnosť zistiť, aká alchýmia sa skrýva za každou jednou preberanou témou.


Ako by si zhodnotila sylaby kurzu a ich využiteľnosť pre prax? 

Sylaby sú zostavené veľmi dômyselne, oceňujem najmä prepojenie jednotlivých tém, faktické informácie plynúce z analýz, praktické know-how z hľadiska ich využiteľnosti.


Ktoré témy boli pre teba najzaujímavejšie?

Všetky témy boli zaujímavo poňaté. Z môjho pohľadu ako „zadávateľa reklamy“, bolo dobré vidieť ako fungujú programy, či marketingové nástroje, ako sa plánujú a vyhodnocujú kampane, generujú výstupné informácie, či parametre ich vyhodnocovania.


Čo sú podľa teba najväčšie pridané hodnoty kurzu?

Jednoznačne sú to ľudia z praxe, za ktorými je množstvo dobrej práce a skúseností. Tá hlavná pridaná hodnota za celým vzdelávacím projektom sú pre mňa práve

ich poznatky prepojené s faktickými informáciami, ktoré si človek z „bežného sveta“ ani neuvedomuje.


Odporučila by si Akadémiu tvojim kolegom či priateľom, ktorí pracujú v marketingu? Alebo inak, komu by si tento kurz odporučila?:)

Asi každému, kto akýmkoľvek spôsobom vstupuje so svojou „značkou,“  názorom alebo obsahom do online sveta a chce niečo budovať, rozumieť ako veci fungujú, alebo nájsť spôsob ako na to, aby fungovali lepšie.

Ak v novom roku uvažuješ o doplnení vedomostí v digitále, máš možnosť pridať sa  k rodine certifikovaných marketérov už o pár dní. Online DIMAQ Akadémia začína 14.2. Počas 8mich popoludní ťa prevedieme teóriou, praktickými workshopmi, trendami na tento rok a výživným networkingom s lektormi ako aj ďalšími účastníkmi. Skúsení tréneri sú pripravení odpovedať na tvoje otázky z praxe. Akékoľvek otázky k vzdelávaniu DIMAQ píš na dimaq@iabslovakia.sk.
Foto: Soňa Horalová