
IAB Europe Interact ONLINE 2021
3 popoludnia – 25., 26., 27. máj 2021
Využite príležitosť pripojiť sa online a získať najnovšie informácie z digitálneho trhu.
Ako každý rok tu bude predstavená štúdia investícií do digitálnej reklamy AdEx Benchmark.
Témami budú problematika cookie-less éry a očakávania v oblasti digitálnej reklamy, TCF či štandardy z oblasti programmatic.
SPÍKRI
Medzi spíkrami budú napríklad
Věra Jourová, podpredsedníčka Komisie a eurokomisárka pre hodnoty a transparentnosť,
Simon McDougall, Deputy Commissioner – Regulatory Innovation and Technology, ICO,
Tina Beuchler, Global Media & Agency Operations, Nestlé, Terence Kawaja, Founder a CEO LUMA Partners
Za účasť na každom online popoludní môžeš získať 5 bodov. Za celý Interact vieš získať 15 bodov do DIMAQ recertifikácie.
Nezabudni si spraviť screenshot registrácie a online meetingu ako potvrdenie účasti a požiadať v DIMAQ platforme o body.