
DIMAQ Akadémia je komplexný intenzívny kurz určený odborníkom na marketingových pozíciách, ktorí sa chcú zdokonaliť v digitálnom marketingu, objaviť jednotlivé prepojenia medzi jeho disciplínami a vyťažiť z jeho možností v rámci komunikácie značky maximum.
Skúsení lektori, ktorí dlhodobo zastávajú vedúce pozície v mediálnych agentúrach či technologických spoločnostiach prevedú účastníkov kurzu 12-timi špecifickými modulmi od začiatkov digitálnej reklamy až po súčasné trendy. Kurz prebehne prezenčne počas 5 pracovných dní v priestoroch Búdky 22.
Čo sa môžete naučiť v prvých troch dňoch kurzu:
V module Základov digitálneho marketingu vás Matej Kolarovský z GroupM prevedie začiatkami tohto mediatypu, jeho špecifikami, výhodami ale i nástrahami. Dopodrobna si rozoberieme slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, slovenský trh internetovej reklamy, trendy a prognózy do budúcna. Spolu sa pozrieme na technologické nástroje, ktoré viete efektívne využiť v praxi.
Stratégia a plánovanie digitálnej reklamy je jedna z najdôležitejších digitálnych disciplín. Na DIMAQu vám ju priblíži Patrik Sabo zo Zenith Media. Voľba správnej digitálnej stratégie a efektívne naplánovanie kampane predchádzajú dosiahnutiu stanovených cieľov značky. Preberieme si aj vyhodnocovanie úspešnosti digitálnej komunikácie. Prostredníctvom workshopu si na modelovom príklade prejdeme tvorbu stratégie od cieľov, cez výber médií vzhľadom na cieľovú skupinu, výber reklamných formátov až po ucelený media plán.
V module Search engine marketingu vám Marián Michalovič z agentúry H1 ukáže ako zabezpečiť čo najlepšie organické výsledky vyhľadávania pre vaše produkty a služby. Čo sú najdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvnia pozíciu vašej značky vo vyhľadávaní, či návštevnosť na vašom webe pochádzajúcu z vyhľadávania? Na ktorých faktoroch je založený Google algoritmus? Ukážeme si aj princípy, na ktorých pracuje platená reklama Google Adwords.
Pozrite si kompletný program DIMAQ Akadémie a prihláste sa na štúdium ešte dnes. Pre viac informácií o špeciálnej EARLY BIRD ponuke platnej do 31.8.2021 nám napíš na dimaq@iabslovakia.sk.
Chcete spraviť pre svoju kariéru ešte viac? Akadémia je predprípravou na DIMAQ skúšku – jedinú certifikovanú skúšku z digitálneho marketingu na Slovensku.
Našich kurzov sa za posledné 3 roky zúčastnilo viac ako 120 účastníkov aj z radov zadávateľov reklamy ako Henkel, Pelikán, Slovak Telekom, Eset, Slovenská sporiteľňa, O2 či Tesco. Program DIMAQ na Slovensku realizuje IAB Slovakia, ktoré je so svojou členskou základňou 52 členov najväčším združením pre internetovú reklamu.