Tento web využíva cookies na poskytovanie služieb a analýzu webu. Návštevou tejto stránky, ktorú prevádzkuje združenie IAB Slovakia, súhlasíte s používaním cookies. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac info. Súhlasím.

Marketéri posuňte vašu značku v digitále s DIMAQ Akadémiou

  • Home
  • Dimaq
  • Marketéri posuňte vašu značku v digitále s DIMAQ Akadémiou

DIMAQ Akadémia je komplexný intenzívny kurz určený odborníkom na marketingových pozíciách, ktorí sa chcú zdokonaliť v digitálnom marketingu, objaviť jednotlivé prepojenia medzi jeho disciplínami a vyťažiť z jeho možností v rámci komunikácie značky maximum.

 

Skúsení lektori, ktorí dlhodobo zastávajú vedúce pozície v mediálnych agentúrach či technologických spoločnostiach prevedú účastníkov kurzu 12-timi špecifickými modulmi od začiatkov digitálnej reklamy až po súčasné trendy. Kurz prebehne dištančnou formou, počas 8 dní, vždy v popoludňajšom čase.

 

Čo sa môžete naučiť v prvých troch dňoch kurzu:

 

V module Základov digitálneho marketingu vás Matej Kolarovský z GroupM prevedie začiatkami tohto mediatypu, jeho špecifikami, výhodami ale i nástrahami. Dopodrobna si rozoberieme slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, slovenský trh internetovej reklamy, trendy a prognózy do budúcna. Spolu sa pozrieme na technologické nástroje, ktoré viete efektívne využiť v praxi.

 

Stratégia a plánovanie digitálnej reklamy je jedna z najdôležitejších digitálnych disciplín. Na DIMAQu vám ju priblíži Patrik Sabo z Mindshare. Voľba správnej digitálnej stratégie a efektívne naplánovanie kampane predchádzajú dosiahnutiu stanovených cieľov značky. Preberieme si aj vyhodnocovanie úspešnosti digitálnej komunikácie. Prostredníctvom workshopu si na modelovom príklade prejdeme tvorbu stratégie od cieľov, cez výber médií vzhľadom na cieľovú skupinu, výber reklamných formátov až po ucelený media plán.

 

Právo v reklame sa nemusí zdať na prvý pohľad až tak atraktívnym modulom, ale s niektorými otázkami sa pri svojej práci určite stretávate. Čo platí v prípade reklamy na alkohol, lieky, hazardné hry či kryptomeny? Kedy, za akých podmienok a komu môžeme túto reklamu zobrazovať? Tému práva zastrešuje Katka Križanová, právnička portálu Zoznam, ktorá získala skvelé hodnotenia od účastníkov kurzu.

 

V module Search engine marketingu vám Marián Michalovič z agentúry H1 ukáže ako zabezpečiť čo najlepšie organické výsledky vyhľadávania pre vaše produkty a služby. Čo sú najdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvnia pozíciu vašej značky vo vyhľadávaní, či návštevnosť na vašom  webe pochádzajúcu z vyhľadávania? Na ktorých faktoroch je založený Google algoritmus? Ukážeme si aj princípy, na ktorých pracuje platená reklama Google Adwords.

 

Pozrite si kompletný program DIMAQ Akadémie a prihláste sa na online štúdium ešte dnes. Chcete spraviť pre svoju kariéru ešte viac? Akadémia je predprípravou na DIMAQ skúšku – jedinú certifikovanú skúšku z digitálneho marketingu na Slovensku.

 

Našich kurzov sa za posledné 2 roky zúčastnilo viac ako 100 účastníkov aj z radov zadávateľov reklamy ako Henkel, Pelikán, Slovak Telekom, Eset, Slovenská sporiteľňa, O2 či Tesco. Program DIMAQ na Slovensku realizuje IAB Slovakia, ktoré je so svojou členskou základňou 50 členov najväčším združením pre internetovú reklamu.